OIKT provádí správu koncových stanic uživatelů včetně veškerých periferií. Tímto se rozumí zejména řízení a vykonávání centrální správy koncových stanic pomocí standardních nástrojů, řešení incidentů a požadavků vzniklých na stanicích a poskytování uživatelské podpory druhé úrovně. Do této oblasti patří i technická správa platebních terminálů a čteček na evidenci uplatňování nároků na dotaci UEP, dobíjecích kiosků UEP, správa infopanelů ČZU v Praze a informačních kiosků. Pomocí nástroje pro centrální správu koncových stanice LANDesk Management Suite, provádíme:
- SW inventura
- HW inventura
- Deployment SW (vzdálená instalace)
- Remote control (vzdálený přístup) pro řešení incidentů a požadavků uživatelů na koncových stanicích
- Provisioning koncových stanic – doručení operačního systému včetně veškerých nastavení a aplikací dle požadavků uživatele
- Reporting nad databází koncových stanic CMDB
- Patch management – doručování patchů pro vybrané aplikace
- Tvorba instalačních balíčků