Po zadání a uložení tiketu je tiket ve stavu "Řeší se". Podle svého charakteru je zpracován zaměstnanci pracoviště HelpDesk a případně předán dále k řešení. Uživatel (oznamovatel) a příslušný řešitel jsou emailem informováni o každé důležité změně stavu tiketu.
Změny stavů tiketů z pohledu oznamovatele
Pokud jste založili tiket a řešitel od Vás k jeho vyřešení potřebuje doplňující informace, je Vám tiket vrácen a nachází se ve stavu "Na uživateli". Na email Vám při této změně stavu je zaslána notifikace se specifikací požadovaných informací. Pro doplnění informací je nutné otevřít tiket (například z domovské stránky z menu "Moje aktivní tickety") kliknout na daný tiket a vybrat "Přidat poznámku". Zde je možné doplnit požadované informace do textového pole. Poté klikněte na "Uložit a zavřít". Tiket bude následně předán zpět řešiteli a vrátí se do stavu "Řeší se".
Poté, co řešitel tiket vyřeší, mohou nastat tyto situace:
Tiket je vyřešen v pořádku. V takovém případě můžete vyplnit krátký dotazník týkající se Vašeho tiketu, a to v menu "Akce > Vyplnit hodnocení spokojenosti".
Tiket není vyřešen v pořádku. Zvolte v menu "Akce > Vrátit zpět k řešení", vyplňte důvod a klikněte na "Uložit a zavřít". Tiket se vrátí do stavu "Řeší se".
Změny stavů tiketů z pohledu řešitele
V případě, že jste aktuálně přiřazený řešitel a potřebujete od oznamovatele tiketu doplňující informace, je možné uvést tiket do stavu "Na uživateli". To je možné po otevření tiketu v menu "Akce > Předat na uživatele". Poté je nutné specifikovat, jaké informace jsou od uživatele požadovány a kliknout na "Uložit a zavřít". Nyní bude tiket ve stavu "Na uživateli". Poté, co uživatel vyplní požadované informace, vrátí se tiket do stavu "Řeší se". Uživatelem vyplněné informace najdete po rozkliknuti tiketu v dolním menu, v kartě "Návrat od uživatele" 

Pokud jste aktuálně přiřazený řešitel a k vyřešení tiketu je třeba součinnost třetí strany (například externího dodavatele HW komponent nebo SW), je možné tiket uvést do stavu "Na třetí straně". V menu kliknete na "Akce > Předat na třetí stranu". Poté je nutné vyplnit komentář a kliknout na "Uložit a zavřít". Nyní bude tiket ve stavu "Na třetí straně". Poté, co třetí strana poskytne požadovanou součinnost, je nutné uvést tiket zpět do stavu "Řeší se". To je možné provést v menu "Akce > Návrat od třetí strany". Opět bude nutné vyplnit komentář a kliknout na "Uložit a zavřít". V případě, že jste aktuálně přiřazeným řešitelem, ale tiket by měl řešit někdo jiný, můžete ho předat na jiného řešitele, a to v menu "Akce > Přiřadit řešiteli". Nyní vyberete požadovaného řešitele a kliknete na "Uložit a zavřít".

Pokud tiket vyřešíte, klikněte v menu "Akce" na "Vyřídit požadavek" nebo "Vyřešit řešitelem", vyplňte popis řešení a zvolte "Uložit a zavřít".